HomeKontaktHome


Organisation og kontakt


Bestyrelsen i In2house

Formand Mikael Kold (eksternt valgt medlem)
Butiksindehaver Gunnar Hansen, Aalborg
Butiksindehaver Jesper Nielsen, Horsens
Butiksindehaver Carl Rasmussen, Odder
Butiksindehaver Jesper Nielsen, Ikast
Butiksindehaver Mads Fisker Thorsen, Brovst
Butiksindehaver Per Skov Madsen, Aulum
Butiksindehaver Hans Christian Toft, Fredericia

Organisation In2house


Fælles administration i In2house
Direktør: Mikael Kold
Regnskabsansvarlig: Elsemarie Madsen
Bogholderi: Lise Glibstrup

Møblér
Kædechef: Iglin Tanggaard
Produktchef: Ole M. Pedersen
Teamleder produkt-, marketing og E-commerce: Lisa Jensen Westergaard
Produkt- og marketingkoordinator: Trine Nordvig
Produkt- og marketingkoordinator: Sofie Marie Dam Mikkelsen (på barsel)
Produkt- og marketingkoordinator: Gitte Sandholm (barselsvikar)
E-commerce koordinator: Casper Benjamin Holm
DTP/grafiker: Jan Flindt Christensen
DTP/grafiker: Mette Snejbjerg

Hjemme Hos
Kædechef: Lene Witt Johannsen
Kædekoordinator: Helle L. Henningsen

Danbo
Kædekoordinator: Butiksindehaver Mads Fisker Thorsen




Hvad betyder det for min kæde at blive medlem af In2house?

Selvom In2house er ét juridisk selskab, er både økonomi og beslutningsmagt i høj grad bevaret adskilt i kæderne. Hver kæde har sin egen bestyrelse og kædeledelse, og økonomien er adskilt så hver kæde selv styrer omkostningsniveau og overskud i kæden. Og da selskabet er et A.m.b.a. (Andelsselskab med begrænset ansvar), fordeles overskuddet i den fælles administration efter andel af omsætningen og kommer altså medlemmerne til gavn. Det hele er primært udviklet til frivillige kæder, men er du en mindre kapitalkæde, som ønsker at få effektiviseret dine administrative opgaver, kan det fint indpasses i strukturen.

Da økonomien i In2house er baseret på centralfakturering, er det dog en forudsætning at også nye kæder i In2house bliver organiseret med centralfakturering af medlemmernes varekøb. Det betyder også at kæder som allerede deler leverandører med In2house, dvs. indenfor møbler og andet udstyr til boligen, vil have de største synergi-effekter, men også leverandører fra andre brancher vil have glæde af den effektive administration.

Du får et indtryk af ydelserne fra den fælles administration ved at kigge under "For butikker", men derudover håndterer vi naturligvis hele bogholderiet for kædedriften, ligesom vi kan tilbyde rådgivning og sparring for kædeledelsen.

Er du interesseret i at høre mere, kan du kontakte enten vores direktør og bestyrelsesformand Mikael Kold.


Tilbage


DAN•BO - møbler og indretningMøblér